Ogłoszenie

Forum przeniesione na adres: www.allaherenkr.forumex.pl.

#1 2008-04-07 17:01:13

Kashoni Nuquernar

Pan Nowego Przymierza

2782796
Skąd: Białystok
Zarejestrowany: 2008-04-03
Posty: 667
Punktów :   
Profesja: Wojownik
Rasa: Leśny Elf
WWW

Bestariusz - poziom żądny krwi (tom 3)

MAGMOWY GOLEM
Wytrzymałość: Powyżej najwyższej
Siła: Wysoka
Logika: Wysoka
Intelekt: Wysoki
Zwinność: Niska
Specjalne cechy: Rzuca kruchymi kamieniami które po uderzeniu rozpadają się i wypływa z nich magma.
Opis: Lepiej uważać, aczkolwiek walka wręcz tu się nie przyda - gdy uderzymy mieczem, on w ciągu ułamka sekundy po prostu roztopi się, a jego właściciel zacznie się palić.


FENIKS
Wytrzymałość: -
Siła: -
Logika: Najwyższa
Intelekt: Najwyższy
Zwinność: Najwyższa
Specjalne cechy: Nie da się go trafić strzałami ani mieczem, wystarczy kubeł wody. Uwaga, nie da się go zabić! Jeśli go zgasisz, odrodzi się po chwili z popiołów, więc po zgaszeniu trzeba szybko uciekać! Rzuca gigantycznymi kulami ognia.
Opis: Magiczny ptak, który jest cały z ognia i popiołu.


TYTAN
Wytrzymałość: Niewyobrażalna
Siła: Niewyobrażalna
Logika: Wysoka
Intelekt: Niski
Zwinność: Niska
Specjalne cechy: Najpotężniejszy z olbrzymów. Wielka kupa magicznego, tytanowego pyłu ożywiona za pomocą prastarej magii. Rzuca błyskawicami.
Opis: Jest bardzo potężny. Specjalizuje się w walce dystansowej, dlatego też techniką na tego olbrzyma jest podejście do niego blisko i zabijanie go tam. Niestety nie rusza się za dużo, ponieważ trudno ruszyć miliardy ton pyłu bez mięśni ani kości.


CZARNOGRZYWY HIPOGRYF
Wytrzymałość: Bardzo wysoka
Siła: Najwyższa
Logika: Niewyobrażalna
Intelekt: Wysoki
Zwinność: Boska
Specjalne cechy: Jedna z najszybszych jednostek w Allaherenie. Można ją trafić jedynie za pomocą czarów oraz broni dystansowej.
Opis: To prawie wymarły gatunek. Jego głowa jest warta ponad 1000 talarów!


PEGAZ
Wytrzymałość: Wysoka
Siła: Wysoka
Logika: Legendarna
Intelekt: Wysoki
Zwinność: Niewyobrażalna
Specjalne cechy: Bardzo szybko. Może jego siła nie jest jakaś wyjątkowa, lecz jego umiejętność logicznego myślenia w walce jest zadziwiająca. Wielu próbowało zabić pegaza, lecz około jednemu na tysiąc się to udawało.
Opis: Gdyby dało się go oswoić, to byłby to militarny przełom. Jedne z najdumniejszych zwierząt w świecie Allaherenu.


KOLOSALNY WILKOŁAK
Wytrzymałość: Niewyobrażalna
Siła: Niewyobrażalna
Logika: Powyżej przeciętnej
Intelekt: Niski
Zwinność: Niewyobrażalna
Specjalne cechy: Bardzo silny, jednak nie ma żadnej techniki której używa. Biega po lasach i górach, atakuje wszystko co się rusza.
Opis: Siekacz tego giganta jest równy twojej dłoni.


KRÓL LICZÓW
Wytrzymałość: Brak
Siła: Brak
Logika: Niewyobrażalna
Intelekt: Boski
Zwinność: Legendarna
Specjalne cechy: Najbardziej mroczne ze wszystkich stworzeń w Allaherenie. Pożera całą energię życiową jaką napotka. Każde źdźbło trawy, każda mrówka ginie przedłużając mu życie. Nie da się go pokonać. Ma jednak swoją słabość. Jaskrawe światło oraz prawdziwa miłość obrzydza tego stwora.
Opis: Tym razem licz jest czymś ulotnym, można rozpoznać jego obecność gdy np. spadnie na niego liść, lecz jest jakby duchem, nie da się go trafić żadną metodą.


CHIMERA
Wytrzymałość: Bardzo wysoka
Siła: Boska
Logika: Najwyższa
Intelekt: Mały
Zwinność: Najwyższa
Specjalne cechy: Jedna z najstraszniejszych stworów. Niewyobrażalnie silna, umiejętność ziania ogniem. Jest mało wytrzymała na ataki, lecz w grupie są niezwyciężone.
Opis:

     straszną Chimerę
     niegdyś na zło ludzi wielu wykarmił i wyhodował.

                                (Iliada 16,328-329)


     Chimerę niepokonaną,
     która swój ród wywodziła od bogów, a nie od ludzi.
     Z przodu lwem była, od tyłu wężem, a kozą pośrodku,
     strasznie zionącą potężnym, płomiennym ogniem zagłady.

                                (Iliada 6,180-182)

Myślę, że te dwa cytaty mówią same za siebie.


PRASTARY ENT
Wytrzymałość: Najwyższa
Siła: Niewyobrażalna
Logika: Boska
Intelekt: Najwyższy
Zwinność: Najniższa
Specjalne cechy: Rzuca wszystkim co napotka, jego wiek dodaje mu doświadczenia. Umie wzywać duże grupy młodych entów.
Opis: Szalony ent który widział w życiu tyle cierpienia i bólu, że teraz atakuje każdego kto entem nie jest. Wszystkie enty są mu posłuszne.


DEMON
Wytrzymałość: Legendarna
Siła: Legendarna
Logika: Najwyższa
Intelekt: Najwyższy
Zwinność: Najwyższa
Specjalne cechy: Potężne cielsko z piekła rodem. Bardzo masywny i silny wysłaniec piekieł.
Opis: Czerwona, popękana skóra? Wielkie, czarne kły? Tak, to nic innego niż demon.


BIAŁE PISKLĘ
Wytrzymałość: Legendarna
Siła: Legendarna
Logika: Legendarna
Intelekt: Najwyższa
Zwinność: Najwyższa
Specjalne cechy: Bardzo łatwe do oswojenia, jeśli zaobserwuje się wyklucie bez mamy. Często jednak białe smoczątko wykluwając się kicha i przypadkiem zamraża około jednego kilometra kwadratowego, przy tym też wszystko co się tam znajduje. Lepiej więc trzymać się od nich z daleka.
Opis: Pisklę najpotężniejszego stwora znanego w Allaherenie. Bardzo rzadko spotykany, ostatnie spotkanie z nim było około 690 lat temu.


http://img291.imageshack.us/img291/6162/speedrlzuserhn7.png
DOŁĄCZ I TY!
Uważasz, że wujaszek Speed roxi?
Pomógł ci, zrobił outa?
Nawet jeśli nie, wklej userbara do podpisu!


i wujaszek Koper też... xD

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pokemon-life.pun.pl www.groszekigroszki.pun.pl www.vsdhl.pun.pl www.wampiry.pun.pl www.zakon.pun.pl